آبی آرامش

وبلاگ شخصی

آبی آرامش

وبلاگ شخصی

برای یک لبخند...

برای خندیدن
هنوز راه‌های زیادی پیدا می‌شود
می‌توانی جلوی آینه بایستی و
برای خودت شکلک دربیاوری
این کار فقط یک‌بار خنده‌دار است

می‌توانی بنشینی و
حماقت‌های زندگی‌ات را
یکی یکی پیش رو بگذاری و بشماری
این خنده‌های بی‌شماری را در پی خواهد داشت
اگرچه کمی تلخ

یا اگر هیچ‌یک میسر نشد
بی‌دلیل بلند شو بلند
قاه قاه بخند
قهقهه‌های هیستریک هم
گاهی گرهی را باز می‌کنند
بگذار بگویند دیوانه‌ای
وقتی‌که دیوانگی
تنها مجالِ توست برای خندیدن

اگر باز نشد
روی میز
دست‌هایت را به هم حلقه کن
پیشانیت را روی انگشت‌های درهم فرورفته‌ات بگذار
و زار زار گریه کن
آن‌قدر گریه کن
تا گریه‌ها تمام شوند
حتماً دیگر در تو جایی باز خواهد شد
برای یک لبخند

شهاب مقربین

نظرات 4 + ارسال نظر
باران شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 22:56 http://shaparak49.blogsky.com

سلام
منزل نو مبارک
امان ازدست جبرزمانه!! اجبار هرنوعش ازاردهنده ست حالا میخواد کوچ ومهاجرت ازشهرودیارباشه یاازوبلاگ وشغل و...
کناراومدن باشرایط جدید روحیه ی قوی میخواد ودلی که بندباشه وامیدوار که خداروشکرمن وشما ودوستان هم روحیه اش رو داریم هم دل وامیدش رو
به قول جناب مقربین، وقتی خودمونو به دیوانگی بزنیم مجالی برای خندیدنه برای من این روش جواب میده
موفق باشید وشاد
راستی خوش به حالتون شکلک ها درکامنت دونی ثبت میشه .وبلاگ من که نمیدونم چه ایرادی داره شکلک های مونگلش ثبت نمیشه

همطاف یلنیز شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 04:49 http://lezzatekharid.blog.ir/

سلام سلام
گفتین خنده یاد یه نی‌نی افتادم که روش خندوندن خودش برای منم کارسازه زیاااد
.
ببینم میشه گذاشت در سینما همساده ها

ناهید جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 11:17

سلام
مطلب جالب و تامل برانگیزی بود
راستش منم برای حماقتهای گذشته م خنده م می گیره ،
یه لبخند تیک مانند هم دارم که در مواقع سختی و ناراحتی سراغم میاد و همه فکر می کنن در وضعیت بد هم خیلی شادم حالا خدارو شکر اخم نمی کنم
به هر حال ممنون از انتخاب خوبتون

مریم پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 06:38

سلام
ط.ن.ب
هر چی شهاب مقرنین گفته درسته ! من تک تکشونو امتحان کردم ...همه شون جواب می دن
- مادرم که از دنیا رفت هی غصه خوردم و هی گریه کردم ...اینقدر غصه خوردم و گریه کردم که تا عاقبت یک روز دیدم دلم برای خندیدن تنگ شده
- و همین چند روز پیش یک کلیپ برای سینما همساده ها دانلود کردم آقاهه تو اتوبوس بی دلیل می خندید ، اینقدر خندید که همه خنده شون گرفت
- یک کلیپ دیگه از یک عروس و داماد دانلود کردم ، داماد باید جملاتی رو که کشیش می گفت تکرار می کرد اما از بس اضطراب داشت یک کلمه رو اشتباهی گفت و عروس با صدای بلند شروع به خندیدن کرد ، به نظر من خنده های عروس هیستریک بود شاید اونم اضطراب داشت!
-و بارها شده یاد حماقتهای گذشته ام افتادم و خندیدم ...اگر چه کمی تلخ !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.